«ԿՈՄՊԱՍ ՀԱՅԱՍՏԱՆ»՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ KOMPASS.COM ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ






ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ
  • «Կոմպաս» համակարգը կազմակերպությունների մասին տեղեկատվական խոշորագույն շտեմարաններից է աշխարհում
  • «Կոմպաս» համակարգի տեղեկությունները ներկայացված են Kompass.com վեբ-կայքում
  • «Կոմպաս» համակարգում ներկայացված են տեղեկություններ 5.1 մլն կազմակերպությունների մասին՝ աշխարհի 60 երկրից
  • «Կոմպասի» նպատակն է աջակցել ապրանքներ, ծառայություններ արտադրողների և սպառողների միջև ուղղակի կապերի հաստատմանը ամբողջ աշխարհում
  • «Կոմպաս» համակարգի հիմնական օգտվողներն են՝ ընկերությունների ղեկավարներ, մարկետինգի, մատակարարման, գնումների, ներմուծման, արտահանման բաժինների ղեկավարներ, գործարարներ, մասնագետներ
  • Ամբողջ աշխարհում «Կոմպասը» հանդիսանում է գործարար ինֆորմացիայի (B2B) առաջնային աղբյուրներից մեկը՝ ինչպես ընկերությունների համար, այնպես էլ տարբեր միջազգային, պետական և գործարար կառույցների համար, ինչպիսիք են ՄԱԿ-ը, համաշխարհային առևտրային կենտրոնները, գործարար միությունները, դեսպանությունները, առևտրաարդյունաբերական պալատները և այլն
  • «Կոմպասը» հիմնադրվել է 1944 թվականին: Կենտրոնական գրասենյակը գտնվում է Ֆրանսիայում
  • 2003 թվականից «Կոմպասը» Հայաստանում ներկայացնում է «Սփյուռ» տեղեկատվական համակարգը՝ որպես «Կոմպաս Հայաստան»
  • «Կոմպաս Հայաստանի» շնորհիվ Հայաստանում գործող կազմակերպությունները հասանելի են դարձել աշխարհի ամենահայտնի գործարար տեղեկատվական համակարգից օգտվողներին

ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍՏԱՑՈՒՄ KOMPASS.COM ՎԵԲ-ԿԱՅՔԻՑ

  • Kompass.com վեբ-կայքում ներկայացված են՝
    • 5 100 000 կազմակերպություն 60 երկրից
    • 55 000 ապրանք, ծառայություն
    • 1 000 000 ապրանքանիշ
  • Կայքում տեղեկությունները ներկայացված են 26 լեզվով, այդ թվում՝ անգլերեն և ռուսերեն
  • Կայքում կազմակերպությունների որոնումն իրականացված է 20 հայտանիշով (անվանումով, ապրանքով/ծառայությամբ, ապրանքանիշով, երկրով և այլն)

ԻՆՉՊԵՍ ԿԱՐՈՂ Է ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՆԴԳՐԿՎԵԼ «ԿՈՄՊԱՍ» ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ
Հայաստանում և Արցախում (Լեռնային Ղարաբաղում) գործող ցանկացած կազմակերպություն կարող է ընդգրկվել «Կոմպաս» համակարգում՝ «Սփյուռ» տեղեկատվական համակարգի («Կոմպաս Հայաստանի») միջոցով: Գործում է տեղեկությունների ներառման 3 տարբերակ.
    1. «Սահմանափակ ներառում Կոմպասում»
    Այս տարբերակով ներառման համար բավարար է, որ կազմակերպությունը լինի «Սփյուռի» «Արտոնյալ բաժանորդ» (պատվիրած լինի «Սփյուռի» «Դեպի վեր» ծառայությունը)։ Այս տարբերակի դեպքում կազմակերպության տվյալները ներկայացվում են Kompass.com-ում սեղմ ծավալով՝ անվանում, հասցե, հեռախոս, ընդհանուր գործունեություն:
    Անկախ ներառման տարբերակից, Kompass.com-ում թույլատրվում է ներկայացնել կազմակերպության միայն 1 հասցե և 1 հեռախոս:
    2. «Ամբողջական ներառում Կոմպասում»
    Kompass.com-ում լիարժեք ներկայացված լինելու համար «Սփյուռի» «Արտոնյալ բաժանորդները» պետք է պատվիրեն «Ամբողջական զետեղում Կոմպասում» ծառայությունը, որն ապահովում է.
  • կազմակերպության տեղեկությունների (անգլերեն, ռուսերեն լեզուներով) ներկայացում Kompass.com-ում ամբողջական ծավալով, բացի էլ. փոստից
  • կազմակերպության ապրանքների/ծառայությունների լիարժեք ներկայացում ըստ Kompass.com-ի դասակարգչի
    3. «Դեպի վեր» Kompass.com-ում
    Այս ծառայությունն ապահովում է.
  • «Սփյուռի» «Արտոնյալ բաժանորդի» ներկայացում Kompass.com կայքի որոնման արդյունքի էջի վերնամասում
  • «Ամբողջական ներառում Կոմպասում»
  • տվյալներում էլ. փոստի ներկայացում
  • կազմակերպության լոգոտիպի, հեռախոսի, էլ. փոստի ներկայացում որոնման արդյունքի էջում
    «Դեպի վեր» Kompass.com-ում ծառայությունը հնարավորություն կտա.
  • լիարժեք ներկայացված լինելու հայտնի, ամսական մինչև 5 մլն այցելու ունեցող համաշխարհային գործարար տեղեկատվական համակարգում
  • գրավելու բարձր դիրք և առավել հասանելի դառնալու Kompass.com-ում՝ ապրանքով, ծառայությամբ որոնելիս
  • դուրս գալու արտահանման և ներմուծման նոր շուկաներ
  • գտնելու նոր գործընկերներ, մատակարարներ ամբողջ աշխարհում
  • ստանալու էլեկտրոնային նամակներ ընկերությամբ հետաքրքրված գործընկերներից
  • գտնելու արտերկրում ապրանքի, ծառայության գնորդներ

Որևէ տարբերակով Kompass.com-ում ներառվելու համար անհրաժեշտ է զանգահարել «Սփյուռ» և հրավիրել կոմերցիոն ներկայացուցչին։

KOMPASS.COM ՎԵԲ-ԿԱՅՔԻ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

  • Այցելությունների քանակն օրական՝ մինչև 200 000
  • Այցելուների աշխարհագրությունը.
    • Եվրոպայից՝ 75%
    • Ասիայից՝ 15%
    • Աֆրիկայից՝ 4%
    • Հյուսիսային Ամերիկայից՝ 3%
    • Հարավային Ամերիկայից՝ 2%
    • Ավստրալիայից՝ 1%
  • Էջերի դիտումների քանակն օրական՝ մինչև 1 000 000
  • Որոնումների բաշխվածությունը.
    • ապրանքով, ծառայությամբ` 60%
    • անվանումով՝ 30%
    • ապրանքանիշով՝ 5%
    • այլ հայտանիշերով՝ 5%

Բեռնել հայերեն Unicode ստեղնաշարը և տառատեսակը